Biżuteria wykonana z koralików TOHO, kamieni, rzemieni...i nie tylko. Bransoletki, naszyjniki i kolczyki wykonane ręcznie, więc każda zupełnie wyjątkowa.

sobota, 14 lutego 2015

RUDZIELEC

Troszeczkę cofnę się w czasie .
   Powrót do moich początków kiedy wykonałam swoje pierwsze zamówienie i pomyliłam rozmiar koralików.
Zamówiłam je w rozmiarze 15/0 , jeszcze wtedy nie byłam zdziwiona , a dopiero gdy zabrałam się do nawlekania koralików na nitkę .
 Okazało się że każda igła jaką próbuję jest za duża . Siadłam więc przy komputerze, poszperałam w internecie i znalazłam super sklep KADORO. Znajdziecie tam wszystko co potrzebne do wykonania biżuterii ( w tym igły ).

  Oto mój RUDZIELEC



I jeszcze jedna bransoletka wykonana z koralików w rozmiarze 15/0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz